| |
 |
| bron: Nieuwsblad van Friesland; Hepkema's van 6 januari 1941 |
| |
 |
 |
| bron: Nieuwsblad van Friesland; Hepkema's van 7 april 1941 |
| |
| bron: Nieuwsblad van het Noorden van 18 juni 1941 >>> |
| |
 |
 |
| bron: Nieuwsblad van Friesland; Hepkema's van 4 juni 1943 |
| |
| <<< bron: Friesche Courant van 19 december 1942 |
| |
 |
 |
| bron: Friesche Courant van 29 oktober 1943 |
| bron: Nieuwsblad van Friesland; Hepkema's van 26 juni 1944 >>> |
| |
 |
| bron: De Heerenveensche Koerier van 14 september 1945 |
|
 |
 |
| bron: De Heerenveensche Koerier van 3 april 1946 |
bron: Leeuwarder Koerier van 10 augustus 1946 |
| |
 |
| bron: Leeuwarder Courant van 3 mei 1947 |
| |
 |
| bron: Nieuwsblad van Friesland; Hepkema's van 26 juni 1944 |
| klik op bovenstaande afbeelding voor alle Friese openbaarvervoer lijnen |
| |
 |
| bron: Balkster Courant van 10 juli 1948 |
| |
 |
| envelope 226-001 beschikbaar gesteld door mevr. van der Veer uit Elahuizen |
| Johannes van der Veer uit Nijega (Elahuizen) was gestatitioneerd in Nederlandsch Indië. Voor de correspendentie werden envelope gebruikt van zijn werkgever de ZWH. |
| |
 |
| bron: nota 11 december 1948 beschikbaar gesteld door Dick de Jong |
| klik op bovenstaande afbeelding voor de volledige nota |
| |
 |
| foto 226-002 beschikbaar gesteld door mevr van der Veer uit Elahuizen |
| 1948 Vrachtwagenchassis met passagiersaccomodatie op de plaats van de laadbak. Dit was de befaamde Bedford "noodcarrosserie" van de ZWH. |
| |
 |
 |
| bron: Balkster Courant van 21 mei 1949 |
| |
 |
| bron: Balkster Courant van 8 januari 1949 |
bron: Balkster Courant van 6 mei 1950 |
| |
 |
| foto 116-003 beschikbaar gesteld door Melle van de Goot |
| Afscheid van de oude garage en opening van de nieuwe aan de overzijde op 28 juni 1950. |
| |